Subject: FW: Palun minu nimele
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:08:31 +0300

From: Kaisa Karu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 12, 2024 11:20 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Menetlus nr 440315 - Kärna raudteejaama ooteplatvormi
rajamise projekteerimistingimuste eelnõu

Tere

Kuna asendate Kristi Kuuset, edastan kirja Teile. Edastasime
ehitisregistris Transpordiametile  kooskõlastamiseks Kärkna raudteejaama
ooteplatvormi rajamise projekteerimistingimuste menetluse nr 440315, mille
käigus esitas Transpordiamet omapoolsed tingimused. Palume Transpordiameti
seisukohta AS Eesti Raudtee kommentaarile, mis on toodud allolevas kirjas.

Lugupidamisega

Kaisa Karu

Ehituse tegevusõiguse talituse peaspetsialist

Tel 667 2083

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  |  <http://www.ttja.ee/>
www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

                                              Endla 10a 10122 Tallinn

From: Aleksei Šuvalov <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 8, 2024 1:21 PM
To: Kaisa Karu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Menetlus nr 440315 - Kärna raudteejaama ooteplatvormi
rajamise projekteerimistingimuste eelnõu

Tere.

Projektijuht vastas:

Punkt 3.1.6 ei ole asjakohane, sest käsitleb kahes sõidutee liitumist

Joonistele kanda (ja seletuskirjas kirjeldada) kliimaministri 17.11.2023
määruse nr 71 „Tee projekteerimise normid“ lisa 1 tabeli 18 ja lisa 2
joonise 8 kohased nähtavuskolmnurgad, milles ei tohi paikneda nähtavust
piiravaid takistusi. Vajadusel näha ette metsa, võsa, heki, aia vm
rajatise likvideerimine (EhS § 72 lg 2).

Tegelikult määruse nr 71 „Tee projekteerimise normid“ on raudteeülesõidu
nähtavust puudutavad punktid kajastatud §24 lg 9 ja §30

Lugupidamisega

Aleksei Šuvalov
teeprojektide spetsialist
Raudtee ehitusosakond

Ehitusteenistus

AS Eesti Raudtee
Telliskivi 60/2 15073 Tallinn, Eesti
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee